nieuw en uniek (kook)boek:
 | SMAAK VAN ROTTERDAM |

We hebben een primeur, het allereerste – tweetalige – (kook)boek gekoppeld aan het Eurovisie Songfestival. Nooit eerder werden gerechten uit de deelnemende landen geoogst, gemixt, gegaard  en gebundeld. En dat is best opvallend. Want eten en muziek hebben veel met elkaar gemeen. Meer dan je denkt. Eten verbindt, muziek verbindt. Eten verbroedert, muziek verbroedert. In het (kook)boek Smaak van Rotterdam, dat op 16 april 2021 in het Nederlands en onder de titel Taste of Rotterdam ook in het Engels verschijnt, geven wij een kijkje in de veelzijdige keuken van Rotterdam.

Je kunt het boek bestellen via www.kyosei.nl of hij is te koop bij STER.
Dan pakken we het ook nog leuk in en kan de chef hem zelf signeren 😜

Binnenkort verloten we ook een boek via onze socials. Like onze Instagram of Facebook en schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van al het nieuws rondom het kookboek en het Eurovision Songfestival.

Samen

In Rotterdam doen we het niet alleen. In Rotterdam doen we het samen. Smaak van Rotterdam, een initiatief van Veenman+, carenza*, Rotterdam. Make it Happen en Kyosei, is dan ook mogelijk gemaakt dankzij velen.

 

Over Terry Priem

Terry Priem (42) behoort tot de lichting vernieuwende koks die Rotterdam internationaal op de culinaire kaart zet. Onlangs werd zijn eigentijdse restaurant Gastrobar STER in de Rotterdamse wijk Kralingen door de kritische inspecteurs van Michelin onderscheiden met een Bib Gourmand, de belangrijkste beloning in de gastronomie voor een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. ‘’Veel kleur, veel smaak en spannende combinaties’’, zo vat hij zijn losse stijl kort en bondig samen.

 

Over

Rotterdam. Make it Happen.
Havenbedrijf Rotterdam, gemeente Rotterdam, Erasmus Universiteit Rotterdam, Rotterdam Partners, Rotterdam Festivals, Rotterdam Topsport en Erasmus MC zijn een unieke samenwerking aangegaan. Met een gezamenlijk stadsmerk werken zij aan de profilering van Rotterdam in binnen- en buitenland. Sinds de start in 2014 zijn steeds meer mensen, instellingen en bedrijven het stadsmerk gaan omarmen en vormen samen de merkalliantie. Met in totaal 31 partners geven ze lading aan het stadsmerk door te innoveren en te ondernemen. Door samen te werken en te verbinden. Door vooruit te lopen op de massa en de nek uit te steken, te durven. Door na te denken over duurzame oplossingen. Door te ontdekken, te beleven en te doen.

Speciale dieetwensen? Wij zijn bekend met alle soorten allergenen en koken graag een passend menu voor u.